Zasady dotyczące cookies

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

×

marketing


benchmarking - Benchmark Index i Benchmark Art


Nie można polepszyc czegoś, co nie zostało zmierzone, dlatego tak ważne jest stworzenie systemu umożliwiającego zbieranie danych dla wszystkich zidentyfikowanych wskaźników w czterech najważniejszych perspektywach działalności firmy - finanse, klient, procesy oraz rozwój.

Współczesnym rynkiem rządzą prawa bardzo ostrej konkurencji. Każda firma stara się w tych warunkach budować przewagę, która pozwoli jej wyróżnić się na rynku i osiągnąć wyższe dochody. W tym celu potrzebuje dużej ilości informacji. Jednym z podstawowych narzędzi do określenia pozycji przedsiębiorstwa na tle innych firm jest analiza benchmarkingowa , będąca najlepszym narzędziem poprawy konkurencyjności, opartym na porównaniu podstawowych danych z zakresu działalności i otrzymywaniu wyników w formie wskaźników w czterech grupach podmiotowych - finanse, klient, procesy, rozwój firmy.

Nie można polepszyc czegoś, co nie zostało zmierzone, dlatego tak ważne jest stworzenie systemu umożliwiającego zbieranie danych dla wszystkich zidentyfikowanych wskaźników we wszystkich czterech wymienionych wcześniej perspektywach działalności firmy.

Analiza benchmarkingowa dostarcza informacji o pozycji wskaźników firmy na tle wyników osiąganych w branży. Wskaźniki dobrane zostały tak, by jednoznacznie charakteryzowały sytuację firmy w branży i wskazywały kierunki rozwoju. Analiza uzyskanych danych, przy wsparciu eksperta, pozwala na identyfikację przyczyn nieosiągania satysfakcjonujących wyników, ustalenie priorytetów w zakresie doskonalenia, na których firma powinna koncentrować działalność, aby osiągnąć sukces.

Bezpośrednie korzyści benchmarkingu to:

  • Podwyższenie produktywności audemars piguet replica uhren
  • Podwyższenie konkurencyjności
  • Polepszenie stosunków z klientami
  • Identyfikacja własnego potencjału rozwoju
  • Przejrzystość własnych procesów przedsiębiorstwa
  • Analiza przedsiębiorstwa
  • Porównanie całej firmy lub tylko jej poszczególnych obszarów
  • Zdefiniowanie najlepszych metod
  • Zidentyfikowanie deficytów
  • Ciągłe monitorowanie postępów

    swiss replica watches

    Pośrednie korzyści benchmarkingu to:

  • Zrozumienie procesów zachodzących we własnym przedsiębiorstwie
  • Poddanie krytyce celów przedsiębiorstwa
  • Sprawdzenie strategii firmy
  • Wzmocnienie konkurencyjności
  • Zainicjowanie ciągłego procesu poprawy (KAIZEN)

    Pobierz pliki

    oferta pełna (4.99 MB)

    oferta skrócona (1.50 MB)

    reklama (217.83 kB)



  • poproś o ofertę | newsletter | polityka prywatności| antykwariat 451 stopni © Agencja Reklamy i Marketingu ARTUR KURKIEWICZ