Zasady dotyczące cookies

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

×

Aktualności


Benchmarking

Dwie osoby z naszego zespołu uzyskały tytuł Eksperta ds. Benchmarkingu, dzięki czemu możemy wykonywać analizy benchmarkingowe, wykorzystując największa w Europie bazę firm zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii.

Analiza benchmarkingowa

Benchmarking dostarcza informacji o pozycji wskaźników firmy na tle wyników osiąganych w branży. Wskaźniki dobrane zostały tak, by jednoznacznie charakteryzowały sytuację firmy w branży i wskazywały kierunki rozwoju. Analiza uzyskanych danych, przy wsparciu eksperta, pozwala na identyfikację przyczyn nie osiągania satysfakcjonujących wyników, ustalenie priorytetów w zakresie doskonalenia,réplique montres na których firma powinna koncentrować działalność, aby osiągnąć sukces.

Bezpośrednie korzyści benchmarkingu to:

  • Podwyższenie produktywności
  • Podwyższenie konkurencyjności
  • Polepszenie stosunków z klientami
  • Identyfikacja własnego potencjału rozwoju
  • Przejrzystość własnych procesów przedsiębiorstwa
  • Analiza przedsiębiorstwa
  • Porównanie całej firmy lub tylko jej poszczególnych obszarów
  • Zdefiniowanie najlepszych metod
  • Zidentyfikowanie deficytów
  • Ciągłe monitorowanie postępów

2008-09-04

Zobacz także



poproś o ofertę | newsletter | polityka prywatności| antykwariat 451 stopni © Agencja Reklamy i Marketingu ARTUR KURKIEWICZ